اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، در این مراسم علی اردکانیان دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به تغییرات جدید مدیریتی در حوزه‌های قضایی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: روحیه خدمت‌گزاری، قانون‌مداری و تبعیت از ولایت مهم‌ترین شاخص‌های کارگزاران نظام اسلامی است.

وی گفت: این تغییرات با در نظرگرفتن شاخص‌های متعدد توسط ستاد دادگستری و نهایتا ریاست محترم دادگستری استان اتخاذ و به‌ صورت منظم به مرحله اجرا درمی‌آید.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درزمینه نیاز مبرم کشور به تلاش، تحرک و نوآوری و ابتکار در عرصه‌های مختلف گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل تغییرات مدیریتی در مجموعه قضایی استان تلاش در جهت ایجاد نوآوری و ابتکار در ارائه خدمات هرچه بهتر به مراجعان محترم بوده و این تغییرات موجب پویایی محیط سازمانی ایجاد پشتوانه مدیریتی شکوفایی استعدادهای جدید ارتقا ارائه خدمات قضایی و اداری با استفاده از تجربیات مدیران با سابقه و موفق و هم‌افزایی و توانمندسازی مجموعه قضایی با استفاده از نیروهای متعهد کاردان و متخصص قضایی و اداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد دادگستری استان خراسان‌رضوی و در ادامه تغییرات مدیریتی در سطح حوزه‌های قضایی، غلامرضا اکبری مقدم به‌ عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور منصوب و حجت‌الاسلام موسوی‌ کانی از این پس در محاکم عمومی و انقلاب شهرستان مشهد ادامه خدمت خواهد داد.

وی افزود: همچنین طی مراسمی و با حضور معاون قضایی رئیس دادگستری استان، محمدتقی تمنانلو به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سرخس و دادستان سابق این شهرستان به عنوان رئیس شعبه 134 دادگاه عمومی جزایی مشهد منصوب شدند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی افزود: همچنین طی احکام جداگانه‌ای رضا قاصدباغ خیراتی به عنوان رئیس حوزه قضایی بخش داورزن، جعفر طیار صابری به‌ عنوان معاون قضایی دادگستری نیشابور و مجتبی علیزاده به عنوان رئیس شعبه 118 دادگاه عمومی جزایی مشهد منصوب شدند.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی شاهد تغییرات دیگری در حوزه‌های قضایی بخش کوهسرخ و شهرستان‌های فریمان، خلیل‌آباد، بردسکن، تربت‌حیدریه، زاوه، کاشمر، رشتخوار و درگز خواهیم بود.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول