اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز ساخت 13 باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت:‌ ساخت 13 باب مدرسه توسط نوسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده آغاز شده است.

آغاز ساخت 13 باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده

علی آذرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این 13 باب مدرسه جزو تعهدات بنیاد برکت برای ساخت در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی است که مراحل واگذاری به پیمانکار و ساخت آن آغاز شده است.

وی افزود: بقیه مدارس تعهد شده در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

آذرنژاد با اشاره به تعهد ساخت و بازسازی 50 مدرسه و مسجد در مناطق زلزله‌زده توسط بنیاد برکت گفت: در مجموعه ساخت 21 باب مدرسه و سه باب مسجد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی که جزو تعهدات بنیاد برکت بوده به نوسازی مدارس واگذار شده است.

وی اضافه کرد: انجام امور مربوط به ساخت و ساز و اجرایی واحدهای باقی مانده نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی در مورد برنامه زمان‌بندی شده برای اتمام طرح‌های یاد شده گفت: تعهد یک سال زمان برای اتمام این طرح‌ها در صورت تامین اعتبار و نقدینگی است.

مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه بازدید از مکان‌های زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در اواخر شهریور طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در تبریز از ساخت و بازسازی 50 مدرسه و مسجد در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این تعداد مسجد و مدرسه با مشارکت شرکت مخابرات ایران و بنیاد برکت در مناطق زلزله‌زده احداث می‌شود.

جلیل بشارتی در آن زمان از اختصاص 85 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن این برنامه از سوی شرکت مخابرات ایران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داده بود.

وی در مورد زمان آغاز و عملیاتی شدن این اقدام عامل‌‌ المنفعه نیز گفته بود: به زودی کارهای اجرایی این طرح آغاز می‌شود و براساس پیش‌بینی یک سال زمان برای اتمام آن تعریف شده است.

مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکید کرد: در صورتی که سرما و شرایط جوی اجازه دهد امکان اتمام این واحدها و برنامه‌های در نظر گرفته شده تا پایان امسال هم ممکن خواهد بود.

عمده فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام وابسته به بنیاد برکت در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری انجام امور خیریه و عامل المنفعه برای مناطق محروم است که اقدامات در نظر گرفته شده برای مناطق زلزله‌زده در آذربایجان‌شرقی نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول