اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر دورود:

تغییر نام گهر فقط به احترام هواداران انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: تغییر نام این باشگاه تنها به احترام هواداران این باشگاه مردمی صورت گرفته است.

تغییر نام گهر فقط به احترام هواداران انجام شد

محمد آیت‌الله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه مدیریت باشگاه گهر تغییر کرد و تیم مدیریتی جدید از بخش خصوصی وارد باشگاه شدند، به طور طبیعی نام گهر با اضافه شدن پیشوندی تغییر کرد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مالکان جدید باشگاه فعال بخش خصوصی هستند،‌ این حق را داشتند که نام گهر را نیز بر اساس فعالیت‌هایی که دارند تغییر دهند.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود افزود: به همین دلیل نام گهر به استیل آذین گهر تغییر کرد و طی هفته‌های اخیر با این نام فعالیت خود را انجام می‌دادیم.

آیت‌الله‌زاده ادامه داد: پس از انجام این تغییرات مردم نسبت به نام جدید باشگاه واکنش خوبی نشان نداده و دوست داشتن که تیم محبوبشان با همان نام گهر دورود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان حضور یابد.

وی اضافه کرد: این موضوع به اطلاع مالکان و هیئت مدیره رسید و از آنجایی که هواداران مردمی گهر بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه محسوب می‌شوند،‌ مالکان جدید تنها به احترام مردم و برای رعایت خواست آنها، واژه استیل آذین را حذف کردند تا نشان دهنده احترام ما به هواداران و خواسته آنها باشد.

آیت‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که از ابتدا چرا نام گهر با اضافه شدن پیشوند استیل آذین تغییر کرد، گفت:‌ همانطور که گفتم مالکیت باشگاه در دست فعالان بخش خصوصی است و براساس قانون بخش خصوصی می‌تواند نام باشگاه خود را طبق فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری خود تنظیم و ثبت کند.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه تغییر فوق حق مالکان باشگاه گهر بود، اما تنها به احترام نظر مردم و هواداران بزرگ این باشگاه مردمی، مدیریت جدید از حق خود گذشت.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول