اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر:

سند فرهنگی شوشتر تدوین شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر بر تدوین سند فرهنگی این شهرستان با همکاری دستگاه‌های متولی تأکید کرد.

سند فرهنگی شوشتر تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا بنی‌هاشمی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان داشتن سند فرهنگی را از ضروریات فعالیت در بخش فرهنگ دانست و اظهار داشت: سند فرهنگی به نوعی چشم‌اندازی در این عرصه محسوب می‌شود، از این رو باید تلاش کنیم تا در عرصه فرهنگ با برنامه‌ریزی عمل کرده و از نظرات کارشناسان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سند فرهنگی به نوعی نقشه راه در عرصه فرهنگی است، تاکید کرد: باید کوشید تا با تدوین این سند وضعیت فرهنگی شهرستان شوشتر را ارتقا دهیم.

بنی‌هاشمی با اشاره به برخی مزایای داشتن این برنامه، خاطر نشان کرد: سند فرهنگی می‌تواند برای همه مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال برنامه ارائه کند و هیچ مشکلی از نظر تداخل برنامه‌ها و کیفیت برنامه به وجود نخواهد آمد.

در ادامه این جلسه اعضای شورا به بیان مشکلات و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان پرداختند و در پایان جلسه مصوب شد که جلسات این شورا هر دو هفته یکبار در روزهای چهارشنبه برگزارشود.

نصب برچسب‌های حاوی پیام‌های مذهبی، آیه و احادیث روی شیشه عقب تاکسی‌های سطح شهر توسط شهرداری و در اختیار گذاشتن و مشخص کردن 10 محل برای نصب بیلبورد از سوی شهرداری برای اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، از دیگر مواردی بود که مقرر شد تا نشست بعدی شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه‌های متولی به انجام برسد.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول