اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر چالوس:

سیل برخی از چالوسی‌ها را زیر چادر کشاند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با ابراز نگرانی از وضعیت مردم سیل‌زده این منطقه گفت: مردم برخی نقاط شهر به دلیل خسارت به منازل مسکونی شان زیر چادر زندگی می‌کند.

سیل برخی از چالوسی‌ها را زیر چادر کشاند

محمداسماعیل نعمت‌زاده دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس اظهار  داشت: سیل به مناطق علویکلا، فقیه آباد، اشکاردشت، خیابان فرهنگ، پالوجده، محوطه کاخ، خیابان کوروش و ... این شهر خسارت وارد کرد و قسمتی از منازل مسکونی و اثاثیه مردم را از بین برده است.

وی با بیان اینکه این شهر هم اکنون نیازمند اقدامات سریع مسئولان کشوری و استانی است، گفت: از وزیر کشور، استاندار و مدیرکل مدیریت بحران و فرماندار چالوس درخواست کمک داریم و استدعا داریم دستور فرمایند تا در اسرع وقت نسبت به اعزام کمک‌های اولیه اقدام عاجل نسبت به ساماندهی مردم سیل‌زده صورت گیرد.

نعمت‌زاده تاکید کرد: تاکنون هیچ کمکی از استانداری و مقامات کشوری برای کمک به  مردم شهر صورت نگرفته و مردم برخی نقاط شهر به دلیل خسارت به منازل مسکونی شان زیر چادر زندگی می‌کند.

وی افزود: امکانات شهرداری چالوس به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی شرایط بحرانی ناشی از سیل باشد.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول