اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر

شاگردان مرفاوی تیم امید را گلباران کردند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی حضور در ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سد تیم امید گذشت.

شاگردان مرفاوی تیم امید را گلباران کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که یک هفته دیگر تا آغاز دیدارهای هفته پانزدهم از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری آخرین تلاش‌های خود را برای افزایش میزان آمادگی بازیکنان خود انجام می‌دهند.

در این بین با توجه به اینکه قرار است رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت 18 تیم لیگ برتری و نیمی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان به انجام برسد تیمی مانند صبای قم انگیزه بیشتری برای افزایش آمادگی خود به دست آورده است.

صبای قم هم‌اکنون تیم رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال است که در ادامه بازی‌های این فصل با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی و مربیگری محمود فکری و ناصر بختیاری‌زاده همچنان امیدوار است تا اختلاف پنج امتیازی با صدر جدول را جبران کرده و به مکان‌های بالای جدول بازگردد.

شاگردان مرفاوی بعد از حدود 10 روز تمرین مداوم در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران، در روزهای اخیر رو به انجام دیدارهای تدارکاتی آورده‌اند و بعد از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که به برتری دو بر صفر آنها انجامید یکشنبه شب در مصافی تدارکاتی مقابل تیم امید صبای قم به میدان رفتند.

در این دیدار که با هماهنگی مدیرعامل باشگاه صبای قم و کادر فنی دو تیم در محل تمرینات تیم بزرگسالان صبا برگزار شد، بازیکنان تیم فوتبال امید صبای قم با انگیزه بسیار بالا برابر تیم بزرگسالان صبا قرار گرفتند اما برتری با تیم بزرگسالان بود.

در این دیدار تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم با نتیجه چهار بر یک تیم امید صبا را شکست داد تا با روحیه‌ای خوب آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

در این دیدار بازیکنان تیم امید که خود را برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته برتر امید باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما تیم بزرگسالان به لحاظ برخورداری از بازیکنان با تجربه‌ و آماده خود توانست این دیدار را به سود خود به پایان ببرد.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول