اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در یکی از بازی‌های تدارکاتی خود پیش از مصاف حساس هفته پانزدهم لیگ برتر با سایپا از سد بحران‌زده تیم ذوب آهن اصفهان گذشت.

صبای قم برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که 11 روز دیگر به آغاز هفته پانزدهم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری این روزها در دیدارهای تدارکاتی توان خود را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر مورد آزمایش قرار می‌دهند.

نهمین تیم جدول رده‌بندی صبای قم است که در حال حاضر شرایط خوبی برای حضور موفق در ادامه بازی‌های لیگ برتر دارد و این روزها در دیدارهای تدارکاتی توان خود را می‌سنجد.

صبای قم که از بازی هفته چهاردهم با فولاد خوزستان سه روز بازیکنان خود را به استراحت فرستاده بود، در دیداری تدارکاتی بعد از آغاز مجدد تمرینات خود، برابر تیمی از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یعنی ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که حاصل تلاش این تیم برابر حریف، برتری دو بر صفر بود.

در این مسابقه بازیکنان با انگیزه صبای قم بازی هماهنگ و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و می‌توانستند چند بار مزد نمایش برتر خود را با گشودن دروازه حریف بگیرند اما این اتفاق در 45 دقیقه اول بازی یک بار توسط بهمن طهماسبی رخ داد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر صبای قم همراه باشد.

در ادامه این شاگردان عبدالصمد مرفاوی بودند که با انگیزه رسیدن به گل بر تلاش خود افزودند و در حالی که بارها فرصت این کار را داشتند با فرصت‌طلبی مهدی مؤمنی مهاجم سرعتی خود به گل رسیدند، ضمن اینکه حریف نیز بازی قابل قبولی ارائه کرد و حملات آنها موقعیت خوبی برای محک میزان آمادگی تیم فوتبال صبای قم بود و در نهایت این صبایی‌ها بودند که با دو گل پیروز این دیدار شدند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این روزها با سرمربی جدید خود یعنی فرهاد کاظمی آماده می‌شود تا نتایج نه چندان خوب خود در 14 هفته گذشته لیگ دوازدهم را جبران کند. این تیم در هفته دوم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم فوتبال صبای قم بازی داشت که در آن بازی با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول