اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

اجرای برنامه‌های آموزشی امدادگران ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های آموزشی برای آموزش و آمادگی بیشتر امدادگران ضروری است و باید اجرایی و محقق شود.

اجرای برنامه‌های آموزشی امدادگران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد جهانگیرزاده عصر امروز در بازدید از فعالیت‌های امدادی امدادگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر ارومیه اظهار داشت: بهترین خصلت این نهاد در زمان وقوع حوادث و در راستای خدمت‌رسانی به مردم خلوص نیت و مهرورزی است که از درد و آلام حادثه‌دیدگان تا حد زیادی می‌کاهد.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر یک سازمان عام‌المنفعه و مظهر نوع‌دوستی و انسانیت است، افزود: هلال‌احمر می‌تواند معرف الگوی انسان‌دوستی و خدمت عاشقانه به مردم باشد.

جهانگیرزاده اضافه کرد: ارائه خدمات امدادی توسط امدادگران در حوادث جاده‌ای، کوهستانی و دریایی از صفات بشردوستانه و ماندگار است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: احساس همبستگی و شجاعت کسی که مشکلات خود را فراموش و به دیگران کمک کند، بسیار ستودنی است.

وی کار داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر را نماد فرهنگ ایثار و فداکاری عنوان کرد و افزود: وظیفه بزرگى بر عهده امدادگران هلال‌احمر است که نباید از آن غفلت کنند زیرا همه ما باید در قیامت در مقابل خداوند پاسخگو باشیم لذا تمام ما براى خدمت‌رسانى به مردم داوطلب هستیم، پس باید در راه خداوند نیت کنیم و از مشکلات نترسیم و امید به تشویق و تعریف دیگران نداشته باشیم.

جهانگیرزاده اظهار داشت: امدادگران هلال‌احمر باید با فراگرفتن آموزش‌هاى لازم در مواقع ضرورى و در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرمترقبه افراد را از مرگ حتمى نجات داده تا بتوانند حامل پیام صلح و دوستى در جهان باشند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و همدلی در بین امدادگران و سبقت و سرعت در امدادرسانی از ضروریات اصلی در امدادرسانی است.

جهانگیرزاده ابراز امیدواری کرد یکدلی و همرنگی داوطلبان به عنوان سیره نیک استمرار داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کسب مقام قهرمانی کشور و مدال طلای مسابقات رقابت مهر توسط تیم امدادی بانوان (توانا)، افزود: با توجه به توانمندی بانوان این نهاد توجه ویژه به ارتقای سطح توانمندی‌های بانوان امدادگر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول