اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک کشته و ۳ زخمی در درگیری‌های امروز صیدا

خبرگزاری فارس: درگیریهای امروز در صیدا که از سوی جریان های سلفی افراطی ایجاد شد، یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت که یک مسئول حزب الله لبنان از جمله زخمی ها است.

یک کشته و ۳ زخمی در درگیری‌های امروز صیدا

به گزارش فارس به نقل از النشره، در درگیری های امروز شهر صیدا در جنوب لبنان که از سوی شیخ احمد الاسیر سلفی افراطی لبنان و تعدادی از هوادارانش با نیروهای امنیتی و عناصر حزب‌الله آغاز شده است، یکی از همراهان الاسیر کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شدند.

در این درگیری‌ها شیخ زید ضاهر مسئول حزب الله لبنان در صیدا از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، دو تن از همراهان احمد الاسیر نیز زخمی شدند.

بعد از این درگیری ها آرامش شکننده ای در صیدا حاکم شده و برخی افراد مسلح در خیابان های این شهر اقدام به گشت زنی می کنند.

طرفداران شیخ افراطی سلفی امروز همچنین با نیروهای امنیتی صیدا نیز درگیر شدند، این درگیری هنگامی به وجود آمد که پسر الاسیر از ارائه گواهینامه رانندگی به نیروهای امنیتی برای بررسی امتناع ورزید و هنگامی که این نیروها در حال بررسی ماجرا بودند شیخ الاسیر به همراه تعدادی از هوادارانش در حالی که مسلح بودند به سمت این مانع آمدند و اقدام به ضرب و شتم افسر کردند و خودرو را نیز با خود به نزدیکی مسجد بلال بن رباح محل استقرار این شیخ افراطی بردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول