اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداری مالی شهرداری قم عنوان کرد

بهره‌گیری از فضاهای ورزشی دستگاه‌ها در توسعه ورزش کارکنان

خبرگزاری فارس: مدیر اداری مالی شهرداری قم گفت: در زمینه توسعه ورزش کارکنان می‌توان از فضاهای ورزشی موجود شهر در قبال مطالبات شهرداری از ارگان‌ها و نهادها استفاده کرد.

بهره‌گیری از فضاهای ورزشی دستگاه‌ها در توسعه ورزش کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رضا پوریافر پیش از ظهر امروز در سیزدهمین نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که در هتل پارسیا برگزار شد به وضعیت ورزش در بین کارمندان شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: ورزش کارمندان در شهرداری هنوز غریب است.

وی با اشاره به سابقه مدیریتی خود در شهر تهران تصریح کرد: در تهران بیشتر ورزش شهروندی مورد توجه قرار گرفته و ورزش کارمندان همچنان آن گونه که باید مورد توجه نیست.

مدیر اداری مالی شهرداری قم با اشاره به اینکه مدیران شهرداری نگاه درستی به مدیریت در کار و شهرداری دارند اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل در ورزش تمرکز بر روی ورزش کارکنان و پرسنل است.

وی اهمیت توجه به مقوله ورزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: البته نباید ورزش کارکنان شهرداری تحت الشعاع ورزش شهروندی قرار گیرد.

پوریافر با تاکید بر اینکه باید نگاه‌ها نسبت به مقوله ورزش در دستگاه‌های اداری به ویژه شهرداری اصلاح شود گفت: ورزش پرسنل باید متولی مشخص داشته و با ساز و کار ویژه دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری قم ورزش کارکنان به صورت متمرکز در اداره کل رفاه و سلامت پیگیری می‌شود بیان کرد: شیوه‌های مختلفی برای ارتقای کار کردن داریم و یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها توسعه ورزش همگانی برای ارتقای روحیه پرسنل است.

مدیر اداری مالی شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری‌ها با مشکل امکانات مواجه هستند افزود: در زمینه توسعه ورزش کارکنان می‌توان از فضاهای ورزشی موجود شهر در قبال مطالبات شهرداری از ارگان‌ها و نهادها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد قهرمانی در ورزش کارکنان در اولویت دوم قرار دارد اضافه کرد: تمرکز ما در فعالیت‌های ورزش کارکنان شهرداری باید به سمت ورزش همگانی باشد و باید در این راستا از امکانات به شکل مطلوب استفاده کنیم.

پوریافر گفت: در برنامه‌ریزی‌ها باید به خانواده‌ها و فرزندان توجه ویژه‌ شود چرا که با این اقدام احساس تعلق به شهرداری تقویت می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول