اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت داوران همایش خانواده ایرانی:

خانواده مهم‌ترین پایه رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است

خبرگزاری فارس: هیئت داوران همایش سراسری "خانواده مسلمان ایرانی الگوی جهانی" در بیانیه‌ای خانواده را مهم‌ترین پایه رشد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی یک جامعه اعلام کردند.

خانواده مهم‌ترین پایه رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه که ظهر امروز در همایش خانواده ایرانی الگوی اسلامی در سنندج قرائت شد، آمده است، مکتب اسلام به عنوان دین جامع و جاویدان الهی هم در آموزه‌های قرآنی و هم آموزه‌های نبوی و اهل بیت بیشترین توجه را به مسئله خانواده دارد.

این بیانیه می‌افزاید: در مقابل انسان سرگشته جهان امروز به دلیل فاصله گرفتن از معارف توحیدی و آموزه‌های پیامبران راستین می‌رود تا آخرین رشته‌های خانواده را متزلزل و به نابودی بکشاند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: بدیهی است دنیای به هم‌پیوسته کنونی که از ابزار فراگیر اطلاع‌رسانی سود می‌برد خانواده را به شدت تخت‌تاثیر مثبت و منفی قرار داده است، در این راستا مسئولیت اندیشمندان و نهادهای مسئول تاثیرگذار در عرصه پاسداشت جایگاه خانواده و بازگشت به ارزش‌های خانواده اسلامی ـ ایرانی بیش از هر زمان دیگر اهمیت یافته است.

هیئت داوران همایش خانواده ایرانی در بیانیه خود افزوده‌اند: بی‌شک طراحی و برگزاری همایش ملی خانواده مسلمان ایرانی، الگوی جهانی نیز در راستای همین مسئولیت‌شناسی در منطقه کردستان عزیز شکل گرفته است و این همایش فرصتی را فراهم آورده تا اندیشمندان و دلسوزان این عرصه با هم‌اندیشی خود هرچه بیشتر در تحکیم مبانی خانواده چاره‌اندیشی کنند.

این بیانیه حاکیست: هیئت داوران این همایش ضمن قدردانی و ارج نهادن به چنین همت والایی مفتخر است توانسته باشد در این انجام وظیفه سنگین سهمی داشته باشد و این هیئت با توجه به محورهای اعلان شده قبلی در فراخوان شکل گرفت و در طول چهار ماه به مرور به ارزیابی و بررسی مقالات همایش پرداخت.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: هیئت داوران بر خود فرض می‌داند به امتیازات و دستاوردهای برجسته مجموعه مقالات همایش که حاکی از تلاش همه نویسندگان محترم است، اشاره کند که این موارد شامل بالا بودن سطح کمی و کیفی مقالات، توزیع مناسب مقالات در محورهای مورد نظر همایش، تدوین تعداد قابل توجه مقالات به صورت گروهی و جمعی، گستره جغرافیایی قابل توجه نویسندگان، حضور قابل توجه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و توزیع متعادل جنسیت نویسندگان است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول