اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایوان خبر داد

بازدید استاندار ایلام از پروژه تونل قلاجه

خبرگزاری فارس: فرماندار ایوان از بازدید استاندار ایلام از پروژه چهاربانده شدن ایوان سراب خبر داد.

بازدید استاندار ایلام از پروژه تونل قلاجه

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجید بیگریان صبح امروز در حاشیه سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان اظهار داشت: محمود عباس‌زاده مشگینی به همراه جمعی از مسئولان و به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی در دست اجرای شهرستان ایوان به این شهرستان سفر کرده است.

وی در ابتدای سفر خود پس از بازدید از تونل قلاجه، پروژه چهار بانده ایوان - سراب با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در جریان مشکلات و محدودیت‌های این شهرستان قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: احداث تونل قلاجه از ضروریات استان ایلام به شمار رفته و بر این اساس این مهم در دستور کار مسئولان مرتبط با موضوع قرار دارد.

بیگلریان ادامه داد: احداث این تونل سبب حذف نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی شمالی استان ایلام به استان کرمانشاه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: عملیات اجرایی این تونل شامل حفاری دو هزار و 200 متر از گردنه و کوه قلاجه است که در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان تصریح کرد: بازدید از پروژه مسکن مهر، سطح شهر شبکه انتقال آب و سد کنگیر، پروژه سیاهگل، تونل قلاجه و ... از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مشگینی استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

وی افزود: اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ایوان از مهم‌ترین اهداف سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

فرماندار ایوان گفت: شهرستان ایوان با 50 هزار نفر در 40 کیلومتری شمال غربی ایلام واقع شده است که در دولت های نهم و دهم مورد عنایت ویژه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شهرستان ایوان یکی از مناطق در حال توسعه استان ایلام بوده که در هفت سال اخیر روند توسعه در آن شتاب گرفته است.

وی افزود: امیدوارم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ایلام روند اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان همانند هفت سال اخیر از رشد مطلوبی برخوردار شود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول