اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خبر داد

توافق باشگاه و سرمربی برای قطع همکاری/ کللی‌فرد ‌زحمات زیادی کشید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: در نشستی که شب گذشته با کللی‌فرد سرمربی شاهین داشتیم با هم توافق کردیم ایشان از سرمربیگری شاهین کنار رود.

توافق باشگاه و سرمربی برای قطع همکاری/ کللی‌فرد ‌زحمات زیادی کشید

داریوش دلفانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر در باشگاه افتاده بود و به ویژه بعد از شکست خانگی مقابل تیم قعر جدولی ماشین‌سازی، با حمید‌ کللی‌فرد سرمربی زحمتکش شاهین توافق کردیم ایشان از این سمت کنار رود.

وی با اشاره به زحمات کللی‌فرد در شاهین گفت: ایشان یکی از نیروهای توانمند فوتبالی شاهین است و زحمات زیادی برای باشگاه کشید و در هر صورت با شرایطی که پیش آمده توافق کردیم که از سرمربی تیم کنار رود.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر تصریح کرد: تلاش داریم در یک مراسم باشکوه رسماً از زحمات حمید کللی‌فرد قدردانی کنیم.

دلفانی تاکید کرد: بی‌شک در حال حاضر نیاز به حمایت و دلگرمی هواداران داریم تا شاهین روند مطلوب خود را بازیابد و بار دیگر شاهد موفقیت شاهین باشیم.

این مسئول از رسانه‌ها خواست با تعامل و همدلی در کنار تیم باشند و از بروز هر گونه حاشیه بیشتر در تیم جلوگیری کنند تا مسئولان تیم بتوانند به مسائل و مشکلات تیم و امور مالی باشگاه بهتر رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رفتن کللی‌‌فرد از شاهین در صدد هستیم در کوتاه‌ترین زمان یک سرمربی خوب برای شاهین انتخاب کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده با حضور یک سرمربی نتایج لازم را جمع‌آوری کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر از حمایت هواداران از شاهین در بازی‌های خانگی قدردانی کرد و گفت: هواداران باید برای جلوگیری از بروز حاشیه‌های بیشتر در تیم به مسئولان کمک کنند تا بیش از این حاشیه‌ها مانع از رسیدگی به وضعیت باشگاه نشود.

دلفانی گفت: به جدیت و تلاش پیگیر جذب اعتبار برای باشگاه هستیم تا بتوانیم مقداری از مطالبات بازیکنان را بپردازیم و هواداران مطمئن باشند بنده نهایت تلاش خود را برای ساماندهی وضعیت باشگاه انجام داده و می‌دهم و پیگیر امور مالی هم هستم.

تیم فوتبال شاهین بوشهر در یک ماه اخیر دستخوش تغییر و تحولات عمده‌ای بود، از استعفای مدیرعامل، تا اعتصاب بازیکنان، برکناری سرپرست، خداحافظی و بازگشت دوباره سرمربی تا انتخاب مدیرعامل جدید و در نهایت نیز شکست خانگی مقابل تیم قعر جدولی لیگ یک.

با این حال حمید کللی‌فرد سرمربی این تیم که در هفته‌های اخیر استعفا هم داده بود بالاخره شب گذشته با توافق صورت گرفته با مدیرعامل شاهین از این تیم جدا شد تا مشکلات شاهین همچنان پابرجا باشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول