اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های حضور الله‌کرم در دانشگاه گیلان

تاکید الله‌کرم بر عضویت نداشتن رئیس جمهور در جریان انحرافی

خبرگزاری فارس: دبیر کل شورای مرکزی حزب‌الله در همایش دانشجویی دانشگاه گیلان، بارها با طرح دلایل مختلف عضویت احمدی‌نژاد در جریان انحرافی را رد کرد.

تاکید الله‌کرم بر عضویت نداشتن رئیس جمهور در جریان انحرافی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همایش ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی عصر امروز با همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان برگزار شد.

*حسین الله‌کرم دبیرکل شورای مرکزی حزب‌الله و استادیار دانشگاه تهران سخنران ویژه این مراسم بود که با استقبال فعالان دانشجویی وارد تالار شهید کریمی شد.

*معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و مسئولان ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از مهمانان ویژه این همایش بودند.

*با تقاضای الله‌کرم، برگه‌هایی از طرف مسئولان برگزاری همایش به منظور طرح سؤال در بین دانشجویان توزیع شد و بالغ بر 100 نفر از دانشجویان در این همایش حضور داشتند.

*از نکات جالب این همایش حضور نداشتن دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری بود که از ابتدا تا انتهای همایش نیز خبری از دوربین‌ها نشد.

*به دلیل کمبود وقت، الله‌کرم در پایان همایش و پس از پاسخگویی به هفت سؤال بقیه پرسش‌های دانشجویان را قرائت کرد تا به قول خودش حداقل دانشجویان با افکار هم آشنا شوند.

*گاهنامه دانشجویی افق که کاری از هفت عضو خانم بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان بود در این همایش توزیع شد و نکته جالب دخالت نداشتن آقایان در انتشار این گاهنامه عمومی بود.

*همزمان با این همایش، دوازدهمین یادواره شهید «ادواردو آنیلی» نیز با حضور قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در ایتالیا در پردیس مرکزی دانشگاه گیلان در حال برگزاری بود.

*در پایان همایش با وجود برگزاری نشست پرسش و پاسخ عده‌ای از دانشجویان اطراف الله‌کرم جمع شدند و پرسش‌های اختصاصی‌ خود را مطرح کردند.

*تعدادی از دانشجویان به صورت شفاهی پرسش‌های خود را در حوزه نامه‌نگاری سران قوا، کشتار مسلمانان میانمار، جریان انحرافی، وضعیت اقتصادی، ریزش‌ها و رویش‌ها، سئوال از رئیس جمهور و چند موضوع دیگر مطرح کردند و الله‌کرم به اختصار به پرسش‌ها پاسخ داد.

*در حالی که همایش مذکور پس از دو ساعت مباحث داغ و روز به پایان رسید و سالن همایش در انتهای دانشکده علوم پایه قرار داشت، در مسیر بازگشت دود سیگار تعدادی از دانشجویان که در مسیر ورودی دانشگاه و در مقابل چشمان مسئولان نگهبانی دانشکده مشغول کشیدن سیگار بودند بقیه دانشجویان را آزار می‌داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول