اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر صهیونیست تشکیلات خودگردان را به قطع درآمدهای مالیاتی تهدید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که اگر تشکیلات خودگردان به تحرکات خود برای دستیابی به کشور غیر عضو در سازمان ملل ادامه دهد، پرداخت درآمدهای مالیاتی به این تشکیلات و همکاری اقتصادی با آن قطع خواهد شد.

وزیر صهیونیست تشکیلات خودگردان را به قطع درآمدهای مالیاتی تهدید کرد

به گزارش فارس، «یوال اشتاینتز» در اظهاراتی به رادیو رژیم صهیونیستی گفت که تشکیلات خودگردان سال گذشته به دنبال توقف پرداخت درآمدهای مالیاتی به این تشکیلات از تلاش‌های خود برای به رسمیت شناخته شدن فلسطین در سازمان ملل دست کشید.

وی تهدید کرد چنانچه تحرکات یکجانبه فلسطینیان برای به رسمیت شناخته شدن فلسطین ادامه یابد، اسرائیل هرگز درآمدهای مالیاتی را به آنها پرداخته نخواهد کرد و همکاری اقتصادی با این تشکیلات را قطع خواهد کرد.

برخی منابع صهیونیست نیز گزارش دادند که تل‌آویو از تحرکات برخی کشورهای عربی برای اعمال فشار بر محمود عباس به منظور منصرف کردن وی از مراجعه به سازمان ملل آگاه است.

بر اساس این گزارش واشنگتن برخی کشورهای عربی را برای اعمال فشار بر عباس جهت منصرف کردن وی از مراجعه به سازمان ملل تحت فشار قرار داده است.

برخی کشورهای منطقه نیز تل‌آویو را در جریان موضع مخالف خود با طرح فلسطینیان قرار داده و گفته‌اند که این موضع فلسطینیان حساب نشده است و می‌تواند اوضاع را بحرانی کرده و خدمتی به گروه‌های افراطی در منطقه باشد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول