اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تماس تلفنی اوباما با 13 نفر از رؤسای جهان/ خودداری از تماس با محمود عباس

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور آمریکا با 13 نفر از رؤسای جهان از جمله رئیس جمهور مصر و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار و از آنها به خاطر تبریک پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد.

تماس تلفنی اوباما با 13 نفر از رؤسای جهان/ خودداری از تماس با محمود عباس

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا با 13 نفر از رؤسای جهان از جمله 4 نفر از رؤسای خاورمیانه اعم از پادشاه عربستان، رئیس جمهور مصر، نخست‌وزیر ترکیه و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار و از آنها به دلیل تبریک پیروزی‌اش قدردانی کرد.

ناظران معتقدند که عدم برقراری تماس تلفنی اوباما با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکیدی از سوی اوباما بر این مسئله است که قضیه فلسطین آنگونه که رهبران فلسطینی انتظار دارند، در اولویت اوباما نیست و یا اینکه این کار اوباما بیانگر خشم وی از اصرار عباس برای مراجعه به سازمان ملل جهت دستیابی به کشور غیر عضو در سازمان ملل بوده است.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که اوباما از شب سه‌شنبه تا کنون نامه‌هایی از همتایان خود در سراسر جهان که پیام تبریک به مناسبت پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری بود، دریافت کرده است.

اوباما همچنین با نخست‌وزیر استرالیا، رئیس جمهور برزیل، نخست‌وزیر کانادا، رئیس جمهور کلمبیا، رئیس جمهور فرانسه، صدر اعظم آلمان، نخست‌وزیر هند و دبیرکل ناتو تماس تلفنی برقرار و از آنها تشکر کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول