اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خبر داد

دستگیری جاعل ایران چک‌های تقلبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری جاعل اسکناس و ایران چک‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری جاعل ایران چک‌های تقلبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی حمزه امین‌نژاد اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دلیجان شخصی که با جعل اسکناس و ایران چک‌های تقلبی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعات مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه شخصی اقدام به چاپ ایران چک و اسکناس‌‌های تقلبی می‌کند موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس و تحقیقات به عمل آمده سرانجام متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد که در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه چاپگر رنگی و یک عدد لپ‌تاپ که تصاویر اسکن شده اسکناس‌های دو هزار تومانی و ده هزار تومانی و ایران چک 50 هزار تومانی در آن بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: همچنین تعداد 93 برگ ایران چک جعلی 50 هزار تومانی از منزل متهم کشف و وی به همراه پرونده و اموال کشف شده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول