اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال مس کرمان:

غرور بازیکنان موجب شکست مقابل شاهین شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: پیروزی هفته گذشته مس برابر تیم صدر جدولی نفت آبادان موجب شد تا بازیکنان در دیدار مقابل تیم شاهین بوشهر با غرور روانه مسابقه شوند.

غرور بازیکنان موجب شکست مقابل شاهین شد

سیامک توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازی خوب بازیکنانش در 10 دقیقه نخستین دیدار مقابل تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: در ابتدا بازیکنان مس نمایش خوبی از خود ارائه کردند، اما در ادامه ناهماهنگی بیشتری در بازیکنان تیم دیده شد و این مسئله به تیم لطمه زد.

وی افزود: البته با توجه به وضعیت آب و هوایی شهر بوشهر و رطوبت زیاد بازیکنان مس در دقایقی از بازی حتی با مشکلات تنفسی مواجه شدند و پیروزی هفته گذشته در برابر تیم صدر جدولی نفت آبادان در این نتیجه تاثیرگذار بود زیرا بازیکنان ما با غرور و توجه به نتیجه آن دیدار به این مسابقه آمدند.

توکلی با بیان اینکه از بازی بازیکنان تیم در این دیدار رضایت ندارم، گفت: در هر حال مس نتیجه این دیدار را به حریفش واگذار کرد و همه به شکلی در این نتیجه سهیم هستیم، البته با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر تیم صدر جدولی نفت آبادان معتقدم این باخت در مقطع فعلی لازم بود، زیرا بازیکنان ما با غرور خاصی به این دیدار و سالن محل برگزاری مسابقه آمدند.

وی خاطرنشان کرد: شوت‌های زیادی را در این مسابقه از دست دادیم باید با رفع نقاط ضعف و اشتباهات گذشته خود در طی تمرینات این هفته خود را آماده رویارویی با نفت امیدیه در هفته ششم مسابقات کنیم.

توکلی در ارتباط با تیم بوشهر و داوری دیدار گفت: تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و بهتر از مس بازی کرد و داوری دیدار نیز مشکل خاصی نداشت.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در هفته پنجم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 51 بر 40 مغلوب  شاهین بوشهر شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول