اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک توسعه تعاون شعبه داراب خبر داد

اعطای وام‌ 100 میلیون تومانی به پزشکان دارابی

خبرگزاری فارس: رئیس بانک توسعه تعاون شعبه داراب گفت: پزشکان، دندانپزشکان و چشم‌پزشکان برای خرید تجهیزات، مواد اولیه و خرید مطب می‌توانند از تسهیلات وام 100 میلیون تومانی این بانک برخوردار شوند.

اعطای وام‌ 100 میلیون تومانی به پزشکان دارابی

منصور چابوک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب با بیان اینکه این بانک به تمام بخش‌های اقتصادی تسهیلات با نرخ 14 درصد پرداخت می‌کند، اظهار داشت: پزشکان، دندانپزشکان و چشم‌پزشکان برای خرید تجهیزات، مواد اولیه و خرید مطب می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی افزود: این وام‌ها برای خرید مطب پزشکان، دندانپزشکان و چشم‌پزشکان تا سقف 100 میلون تومان و برای خرید محل کار پیراپزشکان و وکلای دادگستری تا سقف 80 میلیون تومان با بازپرداخت‌های دو، سه و پنج ساله و با نرخ سود 14 درصد پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بانک توسعه تعاون تنها بانک دولتی ایران است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شده است، اضافه کرد: حمایت از مشاغل به ویژه تعاونی‌ها در دستور کار این بانک است و وام‌های ویژه دیگر نیز به زودی به اطلاع همشهریان رسانده می‌شود.

رئیس بانک توسعه تعاون شعبه داراب با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وام‌ها می‌توانند به صورت حضوری به خیابان سلمان فارسی پایین‌تر از سه راه شهرداری شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون داراب مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این بانک در هفت ماهه نخست سال جاری 20 میلیارد ریال تسهیلات به همشهریان دارابی در تمام مشاغل از جمله کشاورزی، صنعت، مسکن و خدمات پرداخت کرده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول