اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده در قالب لیگ حذفی

رقابت‏های بسکتبال جوانان و نوجوانان تهران آغاز می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان تهران از آغاز رقابت‏های دور حذفی لیگ بسکتبال جوانان و نوجوانان این استان از هفته آینده خبر داد.

رقابت‏های بسکتبال جوانان و نوجوانان تهران آغاز می‏شود

کامبیز قائمیان امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، مسابقات لیگ‏های بسکتبال استان تهران در رده‌‏های مختلف سنی در جریان است.

وی ادامه داد: از جمله این رقابت‏ها می‏توان به دسته یک و دو نوجوانان، دسته یک و دو جوانان و رده‌‏های امید اشاره کرد.

قائمیان اضافه کرد: بخشی از بازی‏های مقدماتی این مسابقات چندی پیش به دلیل برپایی نشست سران غیرمتعهدها در تهران به تعویق افتاد که این مهم از فردا دوباره پیگیری می‏شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: بعد از اتمام دور مقدماتی از هفته آتی می‏توان رقابت‏های حذفی لیگ بسکتبال جوانان و نوجوانان تهران را نیز برگزار کرد.

قائمیان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سبک و سیاق برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال استان تهران خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ از ابتدای فصل جاری با تغییراتی همراه شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: سال‏های گذشته، رقابت‏های لیگ بسکتبال در بازه زمانی یک تا 45 روزه به کار خود پایان می‏داد.

وی ادامه داد: بر اساس روش‏های جدید برگزاری لیگ، بازیکنان تیم‏های سه رده سنی در قالب پنج دسته در کوران مسابقات قرار می‏گیرند.

قائمیان اضافه کرد: نتیجه این روش، حضور دست‏کم پنج تا شش ماهه بسکتبالیست‏های رده‏های سنی استان تهران در جریان مسابقات و ارتقای سطح آمادگی آنهاست.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: از دیگر ویژگی‏های برگزاری مسابقات به روش کنونی، مشخص بودن برنامه‏ بازی تیم‏هاست.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول