اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

منافقین به نام اسلام تیشه به ریشه دین می‌زنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز منافقین از سر آگاهی و به نام اسلام تیشه به ریشه دین می‌زنند و باید در برخورد با این اقدام بیشتر هوشیار بود.

منافقین به نام اسلام تیشه به ریشه دین می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حسین قرغی در جمع مردم روستای بدشت شاهرود اظهار داشت: در زمان پیامبر اسلام(ص)، مومنان به سه گروه واقعی، غیرواقعی و منافقانی که به ظاهر اسلام داشتند؛ اما در باطن دشمن درجه یک اسلام بودند تقسیم می‏شدند و معاویه از زمره افراد دسته آخر بود.

وی با بیان اینکه مومنان در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) به دو دسته تقسیم می‌شدند، افزود: مومنان واقعی مانند امام علی(ع)، سلمان، ابوذر و امثال آنها بودند که اسلام با پوست، گوشت و خون آنها آمیخته بود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: مومنان غیرواقعی با توجه به منفعت خود، اسلام را انتخاب کرده بودند که از آن دسته می‌توان به ابوموسی اشعری اشاره کرد که برای حفظ منافع خود در کنار اسلام و همراه آن بود.

قرغی بیان داشت: این سه دسته در زمان امامان معصوم(ع) نیز حضور داشتند و اکنون در زمان حاضر نیز حضور دارند و در جامعه اسلامی ما نیز نقش‏آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش خطرناک منافقان و مومنان غیرواقعی در ضربه ‌زدن به اسلام و جامعه اسلامی تصریح کرد: مومنان غیرواقعی تا آنجا که اسلام به نفع آنان باشد، در کنار اسلام هستند و آنجا که منافعشان در خطر قرار گیرد، با دلایل و برهان‌های خود برابر احکام و قوانین اسلام موضع‌گیری می‌کنند و به مخالفت با آن می‌پردازند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: منافقان خود را همراه با اسلام جلوه می‏دادند؛ اما تیشه به ریشه اسلام می‏زدند و تلاش می‏کردند از درون اسلام را تهی کنند و آن را از بین ببرند.

قرغی افزود: اگر بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم و مردم به ویژه بسیجیان را به افزایش بصیرت و هوشیاری دعوت کنیم، می‌توانیم برابر منافقان و افراد به ظاهر مسلمان و در باطن کافر را تشخیص دهیم تا با آن مقابله شود.

به گزارش فارس؛ این گردهمایی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و سرگروه‌های صالحین و هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر شاهرود و بیش از 150 نفر از بسیجیان پایگاه قائم آل محمد(عج) روستای بدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول