اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

برای گرفتن 3 امتیاز به شهرآورد می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در آستانه بازی تیمش مقابل اتکا گلستان گفت: برای گرفتن سه امتیاز بازی در شهرآورد شمال به میدان می‌رویم.

برای گرفتن 3 امتیاز به شهرآورد می‌رویم

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از پیروزی ارزشمند تیم در بازی گذشته روحیه بازیکنان خوب است و برای گرفتن سه امتیاز و پیروزی دیگر در برابر حریف حضور می‌یابیم.

وی افزود: اتکا از تیم‌های خوب لیگ فوتبال کشور است که جایگاه فعلی تیم خوب نیست، ولی بازیکنان باید مواظب باشند و به هیچ عنوان مغرور نشوند و بدانند که اتکا همیشه تیم خطرناکی است.

اسماعیلی تصریح کرد: بازی با اتکا از بازی‌های سخت تیم ما است که بازیکنان باید از همان ابتدا با قدرت مقابل حریف ظاهر شوند تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با تشکر از حضور تماشاگران قائمشهری در بازی‌های خانگی تیم در ساری گفت: دوست داریم که هرچه زودتر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده بازی شود و در پیروزی و شادی اخیر تیم تمامی دوستداران و هواداران سهیم باشند.

وی بیان داشت: بر اساس شنیدها مبلغی پول برای ترمیم ورزشگاه به اداره ورزش و جوانان قائمشهر واریز شده و از مسئولان و پیمانکاران می‌خواهیم که سریع‌تر ورزشگاه را برای دیدارهای خانگی دو تیم نساجی و سایپا آماده کنند.

اسماعیلی ادامه داد: نساجی در حال حاضر استعداد لیگ برتری شدن را دارد و اگر در ادامه لیگ مشکلی رخ ندهد با همت مسئولان و دوستداران تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: برای بازی مقابل اتکا گلستان مشکلی خاصی نیست و بازیکنان آماده بازی هستند، ولی درباره محرومیت مجتبی رمضانی باید از فدراسیون استعلام بگیریم.

به گزارش فارس، از هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم نساجی مازندران جمعه 19 آبان از ساعت 14:30 دقیقه در شهرآورد شمال در ورزشگاه آزادی گرگان مهمان تیم اتکا گلستان است.

نساجی هم‌اکنون با 16 امتیاز در رده سوم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها در گروه خود جای دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول