اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

فرهنگ اصیل اسلامی مازندران باید گسترش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد با اشاره به تاریخ ارزشمند ولایتمداری مازندران گفت: باید تلاش کنیم با این فرهنگ با هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله کنیم و فرهنگ اصیل اسلامی مازندران را در دنیا گسترش دهیم.

فرهنگ اصیل اسلامی مازندران باید گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جواد واحدی در همایش ولگشن ( برگ‌ریزان مازندرانی‌ها) با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فعال برای برگزاری این همایش و با تبریک روز مازندران اظهار داشت: مازندران در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و علمی از استان‌های طراز اول کشور محسوب می‌شود که به واسطه عشق و ارادت خاص مردم این مازندران به پیامبر و اهل‌ بیت و نیز تشکیل نخستین حکومت شیعی علوی، سرزمین علویان نیز نامیده شده که یک افتخار ارزشمند است.

این مسئول تصریح کرد: به واسطه این عشق و ارادت مردم ولایتمدار مازندران، امامزادگان نیز این سرزمین را به عنوان مأمن خود انتخاب کردند و مردم نیز در طول تاریخ، عمر خود را صرف خدمت صادقانه و عاشقانه به این بزرگواران کردند.

واحدی خاطرنشان کرد: روز مازندران فرصتی است تا ما بتوانیم به بهترین شکل ممکن آداب و رسوم و فرهنگ بومی و محلی ارزشمند خود را که ریشه در تاریخ و در دین اسلام دارند را به مردم جهان بشناسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در این زمینه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه سنگینی بر عهده دارند، اذعان داشت: باید برای حفظ فرهنگ اصیل مازندرانی و انتقال آن به نسل‌های بعد به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش وافر کرد تا بتوانیم با سلاح فرهنگ اصیل اسلامی، دینی و تاریخی خود موفق به دفع هجمه‌های فرهنگی غرب شده و حتی به گسترش آن در سطح جهان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول