اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبا در میهمانی ذوب‌آهن به میدان می‌رود‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین میهمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

صبا در میهمانی ذوب‌آهن به میدان می‌رود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته پیگیری می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری در چهارمین هفته از دور رفت این رقابت‌ها در بازی‌هایی مهم در شهرهای مختلف کشورمان به میدان می‌روند.

در این بین تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا برای کسب سه امتیاز این بازی آمادگی و انگیزه خود را نشان دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و ذوب آهن اصفهان امشب در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد، دیداری که سومین میهمانی این فصل صبایی‌ها به شمار می‌رود.

نوجوانان صبای قم در حالی سومین بازی خارج از خانه خود را در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برابر ذوب آهن اصفهان برگزار می‌کنند که در هفته نخست رقابت‌ها در شهر اهواز میهمان تیم استقلال بودند و با سه گل از حریف خود شکست خوردند.

صبا در حالی که ترکیبی از بهترین‌های فوتبال نوجوانان قم را در اختیار دارد در هفته دوم مسابقه خانگی برابر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را با پیروزی سه بر دو پشت سر گذاشت.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال نوجوانان حافظ شیراز به میدان رفت و در پایان مقابل میزبان خود به تساوی یک بر یک رسید.

در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی برای صعود به مرحله دوم بازی‌ها تلاش می‌کنند، ضمن اینکه بازی‌های لیگ برتر نوجوانان نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول