اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور/

سایپا باریج اسانس را زیر گرفت/بینی غفور شکست

خبرگزاری فارس: باریج اسانس کاشان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور مقابل سایپای البرز در دیداری نزدیک و نفس‌گیر شکست خورد.

سایپا باریج اسانس را زیر گرفت/بینی غفور شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی باریج اسانس کاشان شامگاه امروز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور پذیرای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال بود که در نهایت سایپای البرز موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

در این بازی زیبا که قضاوت آن را حسین پورکاشیان و احمد سرمست برعهده‌ داشتند و احمد بندری نیز به عنوان ناظر آنان را در برگزاری مسابقه یاری می‌کرد ابتدا تیم کاشانی بود که موفق شد با ارائه یک بازی منطقی گیم‌های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 33 بر 31 با موفقیت پشت سر بگذارد.

اما در گیم‌‌های سوم و چهارم شاگردان فرهاد نفرزاده توانستند با بهره‌گیری از اشتباهات بازیکنان حسین معدنی به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 26 بر 24 مقابل میزبان خود به پیروزی برسند.

بازیکنان باریج اسانس که امیر غفور ستاره ملی‌پوش خود را به دلیل شکستگی بینی در بین این دیدار از دست داده بودند با وجود حمایت پرشور و تشویق همه‌جانبه تماشاگران کاشانی گیم پنجم را با نتیجه نزدیک 17 بر 19 به حریف البرزی خود واگذار کردند تا در نهایت سایپای البرز باشد که فاتح این دیدار جذاب و نفس‌گیر لقب گیرد.

پیش از این دیدار باریج اسانس از چهار بازی تنها دو امتیاز کسب کرده بود و در مکان یازدهم قرار داشت و سایپای البرز نیز با دو پیروزی و دو شکست نتوانسته بود جایگاهی بهتر از هشتمی را به دست آورد.

ترکیب باریج اسانس کاشان در این دیدار شامل نفراتی چون علیرضا بهبودی، امیر غفور، حسین امیری، سجاد تاروردی‌زاده، فرزاد ملابهرامی، ناصر رحیمی، حسن صنوبر، علیرضا جدیدی، سید جواد میرآفتاب، محمدمهدی صادق‌‌زارع، کریم اکرامی‌فر، بهنام حمامی، عباس فتحی‌بیدگلی و سعید جعفریان بود که حسین معدنی، محمد فدوی، علی تاج‌الدین و مجید اعتمادحسینی را به ترتیب به عنوان سرمربی،‌ مربی، آنالیزور و سرپرست روی نیمکت خود می‌دید.

پوریا فیاضی، مسعود عزیزی، رسول نجفی، رشید یوسفی، محمدرضا سلیمانی، محمدرضا حسینی‌پویا، صابر جواهری، سامان فائزی، آرمین تشکری، مسعود غلامی، محمد فلاح، مصطفی حیدری، رسول شهسواری و امین حاتمی‌افشار نیز از جمله بازیکنان سایپای البرز بودند که با هدایت فرهاد نفرزاده به مصاف حریف کاشانی خود رفتند.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول