اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

حمایت حامیان از 800 یتیم در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: در حال حاضر تعداد 832 نفر از ایتام تحت حمایت در این شهرستان توسط حامیان حمایت می‌شوند.

حمایت حامیان از 800 یتیم در دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: عید غدیر از اعیاد مهم و با برکت است و در دهه ولایت و امامت شاهد کمک‌های بسیار ارزشمند مردم به ویژه در عید قربان به مردم مستضعف بودیم.

وی افزود: مردم دشتستان همواره در اعمال خیر پیشتاز بوده‌اند و به فضل خدا با همکاری و همراهی این عزیزان شاهد ارائه خدمات مطلوبی توسط کمیته امداد به مردم باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: این نهاد یک نهاد خدمات‌رسان است و افزایش سطح کیفی خدمات به مردم از اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عدنانی تصریح کرد: حمایت از ایتام و فقرا و مستضعفان و جلب رضایت این عزیزان از اساسی‌ترین اهداف و اولویت‌های کمیته امداد در دشتستان است و مسئولان شهرستان نیز همکاری بسیار خوب و قابل توجهی با ما داشته و دارند.

وی از حمایت حامیان از 800 یتیم در دشتستان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر تعداد 832 نفر از ایتام تحت حمایت در این شهرستان توسط حامیان حمایت می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: ایتام تحت حمایت توسط 2 هزار و 278 نفر از حامیان حمایت می‌شوند که کمک‌ها و مساعدت‌های آنها به صورت نقدی به حساب امداد واریز و سپس به حساب خاص ایتام واریز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی از کمک‌ها نیز به صورت غیر نقدی است اذعان داشت: تمام کمک‌های مردم توسط این نهاد به افراد مستضعف و مستحق ارائه می‌شود.

عدنانی عنوان کرد: مبلغ کمک شده به ایتام در شش ماهه اول سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 768 میلیون ریال بوده که به این عزیزان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول