اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

تامین جهیزیه 152 نوعروس کم‌بضاعت در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از تامین جهیزیه 152 نوعروس تحت حمایت این شهرستان در دهه مبارک ولایت خبر داد.

تامین جهیزیه 152 نوعروس کم‌بضاعت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و طی چند سال اخیر برای ارائه خدمات بهینه به افراد مستضعف و کم‌بضاعت نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های این نهاد است و برای جلب رضایت جامعه هدف از تمام امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از تامین جهیزیه 152 نوعروس تحت حمایت این شهرستان در دهه مبارک ولایت خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به سنت حسنه ائمه اطهار(ع) و معصومین و سفارشات مؤکد آنان در امر ازدواج پرداخت جهیزیه در اولویت امورات کمیته امداد قرار دارد.

عدنانی تصریح کرد: به مناسبت دهه ولایت 152 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دشتستان تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: در این راستا مبلغ یک میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه شده که امیدوار هستیم این روند با کمک خیران و کمیته امداد تداوم داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: دشتستان دارای مردمانی مؤمن و معتقد است و همواره در امور خیر پیشتاز هستند که انتظار داریم در نیمه دوم امسال شاهد تلاش بیشتر برای کمک به مستمندان باشیم.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول