اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری اجلاس ملی وحدت و انسجام ملی جوانان در سالن اجلاس سران

خبرگزاری فارس: مشاور جوان استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: همایش ملی وحدت و انسجام ملی جوانان ایران در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس ملی وحدت و انسجام ملی جوانان در سالن اجلاس سران

سیدمحسن کالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همایش ملی وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی طی 23 و 24 آبان ماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اجلاس با حضور جوانان ایران برای هم‌اندیشی و ایجاد وحدت با حضور ریاست محترم جمهور، وزرا و استانداران سراسر کشور برگزار شده و در مدت دو روز به صورت عمومی و تخصصی انجام خواهد شد.

مشاور جوان استاندار سیستان‌وبلوچستان در زمینه اختصاص یک غرفه برای نمایش قابلیت‌های استان در سالن اجلاس گفت: در خلال این اجلاس غرفه‌ای برای استان در نظر گرفته شده که ما می‌توانیم ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و تاریخی استان را در محل سالن اجلاس به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: وجود توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوان استان سبب شد تا ما درخواست دو غرفه را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم این توانمندیها را به نحو شایسته به نمایش بگذاریم.

کالوندی در مورد نحوه انتخاب جوانان بیان داشت: در یک نشست هم‌اندیشی جوانان که حدود یک ماه قبل به همراه نماینده دفتر نهاد ریاست جمهوری و استاندار و مدیران ارشد استان در استانداری برگزار شد، جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، علمی و غیره دعوت شدند که منتخبان جوان استان برای حضور در اجلاس ملی وحدت، ترکیبی از این افراد و جوانان معرفی شده توسط ادارات شهرستان‌ها خواهند بود.

وی بیان کرد: سقف تعیین شده برای حضور جوانان در تمام کشور برای هر استان 100 نفر بوده که ما برای سیستان‌وبلوچستان در خواست 300 نفر را داشته‌ایم که امیدواریم با درخواست ما موافقت شده تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت جوان استان در این اجلاس استفاده کنیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول