اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی الوند همدان:

همدان را به نام تیم الوند می‌شناسند

خبرگزاری فارس: رضا طلایی سرمربی باشگاه الوند همدان گفت: الوند شناسنامه همدان و از دل خود همدان است و همدان را به نام تیم الوند می‌شناسند.

همدان را به نام تیم الوند می‌شناسند

رضا طلایی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان درباره شرایط تیم الوند همدان اظهار داشت: این تیم چارچوب اصلی خود را حفظ کرده یعنی با بازیکنانی که از سال گذشته داشتیم نزدیک به 20 نفر آنها حفظ شده و قالب سال گذشته را دارد.

وی با بیان اینکه در پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم که با حوصله در حال جذب هستیم، افزود: 15 روز است که تیم شروع کرده و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم، آماده‌سازی تیم در حال انجام است و در خلال همین تمرینات نفراتی را هم که می‌خواهیم می‌آیند و شایسته‌ها جذب می‌شوند.

سرمربی باشگاه الوند همدان پاسخ به خبرنگار فارس درباره سیاست‌های مالی باشگاه گفت: باشگاه الوند خصوصی است و مثل خیلی از تیم‌های دولتی نمی‌شود زیاد روی مسائل مالی مانور داد، به همین منظور سیاستی برای باشگاه تعریف شده و بر اساس بودجه‌های تعیین شده و مسائل مالی خود جلو می‌رویم.

وی اضافه کرد: غالب بیشتر تیم بازیکنان فصل گذشته هستند و در چهار الی پنج پست باید بازیکنان با تجربه را جذب کنیم.

طلایی یادآور شد: گروه ما هم گروه سختی است، همه تیم خوب هستند و ما کار سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم تا بتوانیم بازی‌های خوب و آبرومندی انجام دهیم.

وی ادامه داد: فعلاً رامین خسروی و هادی بلوری نوین که از بازیکنان خوب هستند و در پاس همدان هم بازی کردند به کادر بازیکنان اضافه شده‌اند.

سرمربی الوند درباره گروه بسته شده برای بازی گفت: به نظر من هر دو گروه سخت و تیم‌هایی دارند که برای لیگ برتر بسته شده‌اند و حتی در وضعیتی است که چهار تیم از هر گروه سقوط می‌کند در پایین جدول هم جنگ است.

وی تصریح کرد: واقعاً امسال شرایط لیگ دسته اول بسیار سخت است و ما هم به این شرایط کاملاً آگاه هستیم ولی فوتبال است و باید تلاش کرد و زیبایی فوتبال به این است که باید برای کسب سه امتیاز جنگید.

طلایی خاطرنشان کرد: هر بازی برنامه خاص و هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و همه تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند و تیم‌هایی که تلاش کنند و در فنی کامل‌تر باشند موفق‌تر خواهند بود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌های حفظ تیم در لیگ یک بیان داشت: الوند تیم همدان و شناسنامه همدان است، در حال حاضر همدان را به اسم تیم الوند می‌شناسند تیمی که از درون خود استان بازیکنان بومی، کادر فنی بومی و با خود اصالت همدانی به لیگ یک آورده است و ما مطمئن هستیم امسال کار سختی داریم همان طور که پارسال فصل سختی داشتیم.

سرمربی الوند همدان افزود: واقعاً امسال سعی داریم موفقیت‌های خوب خود را ادامه داده و استمرار داشته باشیم، حریف‌های ما خیلی خوب هستند، شاید خیلی از آنها اعتقاد دارند ما تیم دست و پا بسته‌ای باشیم ولی این گونه نیست و به ظرفیت‌ فوتبال این شهر و به کار خود اعتماد داریم و صداقت، برنامه‌ریزی، همدلی و تلاش رمز موفقیت ما خواهد بود.

وی درباره اردوها و بازی‌های تدارکاتی ابراز داشت: همدان 100 درصد یکی از بهترین مناطق برای بدنسازی است، از سطح دریا بالاست، استادیوم مفتح بسیار خوب ولی حتماً برای برگزاری بازی‌های دوستانه یک اردوی چهار پنج روزه به خارج استان خواهیم داشت تا تیم خود را محک بزنیم.

طلایی درباره نخستین تجربه خود برای سرمربی‌گری در لیگ دسته اول گفت: فوتبال همه جا فوتبال است کسی که فوتبال را بلد است فرق نمی‌کند کجا باشد، اگر کسی قالب مربی‌گری را بلد است هرچه ابزار کارش بهتر باشد کیفیت کارش بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال یک کار گروهی است ما از روز اول گفتیم تیم بومی الان هم همین را می‌گوییم، حرفه‌ای نگاه می‌کنیم، یک مربی اگر قالب کار مربی‌گری را بداند از ابزار و بازیکنانی که در اختیار دارد نهایت استفاده را می‌برد.

سرمربی باشگاه الوند در ادامه درباره تست‌گیری‌ها گفت: سه روز به صورت عمومی تست‌گیری کردیم ولی برای بچه‌های همدان یک هفته تا 10 روز وقت گذشتیم و چند بازیکن از بچه‌های همدان به تیم ما اضافه شدند، البته در بحث آکادمی امسال در رده‌های مختلف سنی برنامه‌های زیادی خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: کادر فنی و بازیکنان تا حدود زیادی مبلغ قراردادهای فصل گذشته خود را گرفته‌اند و فکر می‌کنم تا آغاز فصل به صورت کامل قرارداد و پاداش‌های همه تسویه شوند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول