اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان:

عملیات عمرانی پیچ نقله‌بر جاده رشت ـ قزوین تعطیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: عملیات عمرانی پیچ نقله‌بر در جاده قدیم رشت ـ قزوین به دلیل انسداد آزادراه رودبار به امام‌زاده هاشم (ع) به طور موقت تعطیل شد.

عملیات عمرانی پیچ نقله‌بر جاده رشت ـ قزوین تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس راه گیلان با اشاره به ریزش تپه‌های رسی خرشک در منطقه شهرک صنعتی رستم‌آباد به دلیل باد شدید و سستی خاک در روز گذشته اظهار کرد: ریزش خاک و سنگ سبب انسداد مسیر جنوب به شمال آزادراه رودبار به امام‌زاده هاشم (ع) شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه از هنگام ریزش کوه و انسداد جاده در محل حاضر بودند و اقدام‌های ایمنی اولیه را انجام دادند.

جمشاد به اجرای محدودیت‌های ترافیکی از ابتدای شهر رودبار در مسیر آزادراه رشت ـ قزوین اشاره کرد و افزود: خودروهای داخل آزادراه پس از ریزش کوه تخلیه شدند و اداره کل راه و شهرسازی گیلان پاک‌سازی جاده را آغاز کرده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه خسارت مالی و جانی در حادثه ریزش کوه آزادراه رشت ـ قزوین به هموطنان وارد نشده است، تصریح کرد: عملیات پاک‌سازی جاده از عصر دیروز آغاز شده و در مدت شب گذشته ادامه داشته و مسیر آزادراه پاک‌سازی شده است.

به گفته وی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در نظر دارد به منظور پیشگیری از تکرار حادثه مذکور حریم آزادراه رشت ـ قزوین در منطقه را پاک‌سازی کند تا در صورت رانش و ریزش دوباره کوه، خاک و سنگ وارد مسیر اصلی عبور و مرور نشود.

جمشاد با تاکید براینکه آزادراه رشت ـ قزوین حد فاصل رودبار تا امام‌زاده هاشم (ع) برای ایمنی رانندگان و تسریع در عملیات عمرانی مسدود است، ابراز کرد: تردد خودروها از جاده قدیم رشت ـ قزوین انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه از تعطیل شدن موقت عملیات عمرانی پیچ نقله‌بر در جاده قدیم رشت ـ قزوین به دلیل انسداد آزادراه رودبار به امام‌زاده هاشم (ع) خبر داد و بیان کرد: رانندگان در منطقه مذکور باید با دقت و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر رفت آزادراه رشت ـ قزوین در منطقه امام‌زاده هاشم (ع) به رودبار باز است، اظهار کرد: تردد خودروها در مسیر مذکور در حال انجام است و مسیر برگشت آزادراه پس از بازگشایی از طریق رسانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول