اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعت 18 امروز

لاین جنوب به شمال آزاد راه رشت ‌ـ قزوین مسدود است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهر سازی رودبار از مسدود بودن لاین جنوب به شمال آزاد راه رشت ‌ـ قزوین تا ساعت 18 امروز خبر داد.

لاین جنوب به شمال آزاد راه رشت ‌ـ قزوین مسدود است

اردشیر علیزاده امروز در ادامه عملیات بازگشایی مسیر آزاد راه رشت‌ ـ قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: عملیات بازگشایی مسیر رانشی آزاد راه رشت‌ ـ قزوین در حد فاصل رودبار به امامزاده هاشم در منطقه خرشک از ساعت 17 روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: مرحله اولیه بازگشایی مسیر تا بامداد شب گذشته ادامه یافت و عوامل راهداری با استقرار پروژکتور و تامین روشنایی عملیات بازگشایی این مسیر را از سر گرفتند.

این مسئول، با بیان اینکه مرحله دوم عملیات بازگشایی مسیر مذکور از صبح امروز با مسدود کردن دوباره آزاد راه آغاز شده است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود علملیات راهداری تا ساعت 18 عصر امروز ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه ریزش کوه در مسیر آزاد راه رشت‌ ـ قزوین خسارت مالی و جانی در بر نداشته است، اذعان کرد: با حضور به‌موقع عوامل راهداری و  همکاری منسجم عوامل پلیس راه، مسیر آزاد راه پس از وقوع حادثه مسدود و از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری به عمل آمد.

علیزاده خاطرنشان کرد: اکنون تردد خودروهای جنوب به شمال از مسیر جاده قدیم رشت ‌ـ قزوین در حال انجام است.

وی به رانندگان توصیه کرد که به دلیل کم عرض بودن جاده قدیم از سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت و سرعت نابه‌جا خودداری کنند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول