اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

صنعت برق سمنان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: صنعت برق این استان با تلاش‏های صورت گرفته، امروز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

صنعت برق سمنان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده صبح امروز در آستانه فرا رسیدن 25 ذیحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مراسمی از همکاران بازنشسته شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این آیین، ضمن تقدیراز زحمات صادقانه و خالصانه بازنشستگان گفت: بازنشستگان به عنوان خادمان مردم، میراث ماندگار جامعه و گنجینه ارزشمندی از تجارب گران‏بها مطرح هستند.

موسوی‏زاده اظهار داشت: بخش عظیمی از موفقیت‏های صنعت توزیع برق استان سمنان مرهون تلاش‏های ارزنده و کوشش بی‏وقفه پیشکسوتان و کارکنان بازنشسته این عرصه خدمت‏رسانی است.

وی تصریح کرد: سازمانی پیشرو است که پیش‏برنده باشد و هر مهارت و دانش جدیدی را ثبت و ضبط و به کارکنان خود منتقل کرده تا این دانش در قالب سازمان یادگیرنده محفوظ بماند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بر انتقال تجربیات بازنشستگان به نسل آینده و جوان جامعه تاکید کرد و خطاب به بازنشستگان صنعت برق سمنان افزود: شما حماسه‏آفرینان در سخت‏ترین لحظات کار کردید تا بر صفحه درخشان همت، پایدار و ماندگار شوید.

در این مراسم که با حضور بازنشستگان و خانواده‏های کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان همراه بود، از خدمات و زحمات کارکنان بازنشسته صنعت توزیع برق سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول