اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ابراز خرسندی سوروس از انتخاب مجدد اوباما

خبرگزاری فارس: میلیاردر معروف آمریکایی و رئیس بنیاد جامعه باز آمریکا معروف به بنیاد سوروس، با افراطی خواندن مواضع جمهوریخواهان، پیروزی مجدد اوباما را فرصتی برای اعمال سیاست‌های معقولانه بیشتر دولت توصیف کرد.

ابراز خرسندی سوروس از انتخاب مجدد اوباما

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز»، «جرج سوروس» میلیاردر مشعور آمریکایی اواخر روز سه شنبه (روز گذشته) اعلام کرد که پیروزی مجددا پیش بینی شده «باراک اوباما» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به معنای هموار شدن راه برای به کار گیری سیاست های معقولانه تر و مناسب تر خواهد بود.

این میلیاردر آمریکایی که در «بوداپست» به سر می برد، در قالب ایمیلی به خبرگزاری رویترز گفت: من خوشحالم که رئیس جمهور اوباما پیروز انتخابات شده و الکترال آمریکا مواضع افراطی را رد کرده است.

سوروس در ادامه ضمن ابراز امیدواری درباره اینکه جمهوریخواهان حاضر در سمت های خود بتوانند در طول سال های آتی، شرکای بهتری برای اوباما باشند، خاطر نشان کرد که همکاری میان احزاب سیاسی آمریکا نیازی «ضروری» جهت مقابله با آنچه «صخره مالی» نامیده می شود، است. بر اساس این خبر، منظور از صخره مالی ترکیب انقضای معافیت های مالیاتی مصوب زمان «جورج دبلیو بوش» رئیس جمهوری سابق آمریکا با کاهش های شدید هزینه های داخلی آمریکا است.

اوباما توانست در انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا که ساعت 7 صبح به وقت محلی روز گذشته آغاز و تا ساعت 23 ادامه داشت، با کسب 274 رای الکترال کالج، ریاست چهار سال دیگر کاخ سفید را به دست آورد.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول