اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پس از انتخابات

لس‌آنجلس تایمز: اوباما فرصتی برای استراحت ندارد

خبرگزاری فارس: روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز می‌گوید اوباما در فاصله پیروزی در انتخابات تا آغاز دور جدید ریاست‌جمهوریش فرصتی برای استراحت نخواهد داشت.

لس‌آنجلس تایمز: اوباما فرصتی برای استراحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، لس‌آنجلس تایمز در گزارشی به قلم «مایکل هیلتزیک» تصریح کرده است که چالش‌های دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اوباما حتی پیش از شروع دومین دوره حضور وی در کاخ سفید آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش، این از آن روست که وی باید به توافقاتی با کنگره دست پیدا کند که او را از سقوط مالی نجات دهد. ترکیبی از معافیت‌های مالیاتی منقضی شده و چگونگی هزینه‌کرد عایدات کاهش هزینه‌های عمومی که باید از ابتدای سال آینده میلادی در دستور کار قرار گیرد، این توافقات را تشکیل خواهند داد. 

اوباما در دوران مبارزات انتخاباتی خود اعلام کرده بود که بر رای خود مبنی بر انقضای معافیت‌هایی که بوش برای مالیات‌دهندگان ثروتمند در نظر گرفته بود، استوار است اما توضیح نداد که در برابر قدرت چانه‌زنی طرف مقابل در کنگره چه خواهد کرد؟

اوباما با اختلاف قابل توجهی در آرای الکترال توانست میت رامنی را پشت سر گذارد، این در حالی بود که از نظر تعداد رای، دو کاندیدا اختلاف چندانی با یکدیگر نداشتند.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول