سید حمید حسینی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت از آنجا که یکی از مهمترین برنامههای هر روابط عمومی در یک دستگاه انعکاس شفاف، دقیق و به روز فعالیتها و اقدامات آن دستگاه به شمار رفته، لذا روابط عمومی این اداره نیز براساس برنامههای اجرایی خود در این زمینه اقدام به تولید یک مجموعه مستند 120 قسمتی به مدت 600 دقیقه به نام «راه در مسیر توسعه» کرد.
وی با اشاره به همکاری این اداره کل با شرکت تصویری سروش برای ساخت این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: در این مستند تمامی اقدامات و فعالیتهای اداره کل در زمینه راهسازی، راهداری و پروژههای مسکن مهر به تصویر کشیده شده که اعم موضوعات آن عبارتند از اقدامات تعریض محورهای استان، بررسی حذف نقاط پرحادثه، پاکسازی و رفع تجاوز به حریم راهها، اقدامات گسترده در زمینه بهسازی راههای روستایی، ایمنسازی محورها و روند اجرایی احداث پروژههای مسکن مهر است.
مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان درباره اهداف تولید چنین برنامههای تلویزیونی نیز اظهار داشت: آشناسازی افکار عمومی با آخرین اقدامات، توانمندیها و دستاوردهای اداره کل درباره اقدامات احداث مسکن مهر و ساختمانهای دولتی و امور شهرسازی، معرفی و شناساندن تلاشهای راهداران، حساسسازی افکار عمومی و هدایت آنها به سمت رفتارهای صحیح ترافیکی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جادهای و خسارات مالی و معنوی ناشی از آن، معرفی جایگاه حمل و نقل جادهای در استانی همچون مازندران برای عموم مردم و برانگیختن حس ملی و مشارکت عمومی برای صیانت مطلوب از سرمایههای ملی (جادهها و علایم نصب شده و حریم راهها) و ... جزو اهداف تعیین شده این اداره کل برای ساخت چنین برنامهای بوده است.
حسینی درباره ساختار تولید این مستند نیز اظهار داشت: تهیه گزارش، مصاحبه با مسئولان کشوری و استانی درباره موضوع هر برنامه، معرفی پروژهها و گزارش پیشرفت فیزیکی آنها و ... آیتمهای ثابت در تولید هر قسمت از این برنامه بوده است.
سخنگو و مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در پایان گفت: این اداره کل در سال گذشته نیز مستندهایی را تحت عنوان راه محور توسعه، راه و آبادانی و راه زیرساخت توسعه در قالب هر کدام 13 قسمت تولید و از شبکه پنج استانی پخش شد.
انتهای پیام/ب20/گ1003