اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

حمایت از تولید داخلی مهم‏ترین مزیت طرح «شبنم» است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان حمایت از تولیدات داخلی و واردکنندگان قانونی را از مهم‏ترین مزایای اجرای طرح «شبنم» بیان کرد.

حمایت از تولید داخلی مهم‏ترین مزیت طرح «شبنم» است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، مهدی یحیایی در تبیین مزایای اجرای طرح شبنم برای دولت و مردم افزود: جلوگیری از تولید و توزیع کالای جعلی، شناسایی فروشندگان و عوامل توزیع کالای قاچاق، ایجاد امکان نظارت بیشتر و مدیریت کامل‏تر بر عرضه و تقاضای کالاها و نیز امکان برخورد دقیق‏تر و بیشتر با متخلفان از دیگر مزایای این طرح است.

وی شناسایی کالاهای غیرمجاز تولید یا وارد شده، متمرکز شدن ورود کالا از کانال رسمی و ایجاد امکان کنترل کامل‏تر بر آن، تسهیل در اجرایی شدن سیاست‏های ویژه دولت در کنترل و تنظیم بازار و اطمینان مردم از نقش مؤثرتر دولت در توزیع کالا از مزایای طرح شبنم برای دولت است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مزایای طرح شبنم برای مردم نیز کاهش احتمالی خرید کالای تقلبی، اطمینان نسبت به برخورداری کالا از کیفیت اعلام شده، امکان راستی‏آزمایی اصلی بودن کالا در هنگام خرید و امکان دریافت اطلاعات مربوط به تولید این کالا برای کمک به تصمیم‏گیری در خرید است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول