اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خبر داد

کاهش 18.8 درصدی متوفیان حوادث ناشی از کار در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از کاهش 18.8 درصدی متوفیان حوادث ناشی از کار طی شش ماهه نخست جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

کاهش 18.8 درصدی متوفیان حوادث ناشی از کار در اصفهان

علی سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بخشی از متوفیان فوتی ارجاعی به پزشکی قانونی را متوفیان ناشی از حوادث کار تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به حوادث ناشی از کار در استان اصفهان افزود: طی شش ماهه گذشته متوفیان ناشی از کار در استان اصفهان 82 مورد ارجاعی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی این موارد متوفی مرد بوده‌اند، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال گذشته 101 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اصفهان فوت کردند که این تعداد در شش ماهه گذشته امسال 18.8 مورد کاهش داشته است.

وی 40 درصد متوفیان ناشی از کار را در  گروه سنی بین 20 تا 30 سال برشمرد و گفت: بقیه به ترتیب پراکندگی در بین گروه سنی 31 تا 40 سال با 24 درصد، بالاتر از سن 51 سال 15 درصد،41 تا 50 سال 11 درصد و زیر20 سال 10 درصد بوده است.

سلیمان‌پور در ادامه صحبت‌های اضافه کرد: این متوفیان به دلایل مختلفی از جمله اصابت جسم سخت، سقوط از ارتفاع و مسمومیت ناشی از مونوکسید، غرق‌شدگی و برق‌گرفتگی گزارش شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول