اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

سرمایه‌گذاران نباید نگران سرمایه‌های خود در ایران باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلی از بابت جذب سرمایه‌گذاران خارجی در کشور نداریم و سرمایه‌گذاران نباید نگران سرمایه‌های خود در ایران باشند.

سرمایه‌گذاران نباید نگران سرمایه‌های خود در ایران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد مسیح‌حبیبی پیش‌از‌‌ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی به ویژه شهر تبریز در امر جذب سرمایه‌گذاران خارجی موفق عمل کرده و دارای جایگاه مناسبی در سطح کشور در این خصوص است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در کشور تنها استانی است که شهرک سرمایه‌گذاری خارجی دارد، گفت: به همین خاطر استان بیشترین تعداد سرمایه‌گذاری خارجی را جذب کرده و در این زمینه می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.

حبیبی توسعه اشتغال و امنیت اجتماعی منبعث از آن را زاییده سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: هدف ما کسب توانایی در کسب و کار جهانی و سرآمد بودن در توسعه و همسویی با تحولات جهانی است.

وی در خصوص وجود تضمین‌های کافی برای سرمایه‌گذاری خارجی در ایران گفت: مقررات خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی در ایران وجود دارد و تضمین‌های قوی و مستحکم برای حفظ سرمایه‌های خارجی موجود است.

حبیبی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران ترک، بیشترین سهم و میزان سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌شرقی، مشترکات فرهنگی، نزدیکی به اروپا و خاک ترکیه از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در حضور روزافزون سرمایه‌گذاران ترک در تبریز و آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول