اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نظارت هر چه بیشتر و کنترل بازار

95 بازرس افتخاری بازار در کهگیلویه جذب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت و معدن کهگیلویه با اشاره به اینکه تاکنون 95 بازرس افتخاری در سطح کهگیلویه جذب کرده‌ایم، گفت: تعداد واحدهای صنفی متخلف در ماه جاری 16 مورد بوده است.

95 بازرس افتخاری بازار در کهگیلویه جذب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید باقر افشین صبح امروز در حاشیه نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان چرام اظهار کرد: در مدیریت بازار فرایندی را کنترل می‌کنیم که شامل توزیع و نظارت و بازرسی است.

رئیس صنعت و معدن کهگیلویه افزود: شبکه مدیریت بازار مشکلات ساختاری از تأمین تا نظارت و بازرسی را دارد و در مواقعی که شرایط خاص می‌شود این مشکلات تشدید خواهد شد.

وی عواملی نظیر رشد نقدینگی، تغییرات نرخ ارز، قیمت‌های جهانی، رشد دستمزدها، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، افزایش قیمت مواد اولیه، بورس کالا، مالیات، بیمه، حمل و نقل و عرضه و تقاضا را از مؤلفه‌های اثرگذار بر رشد قیمت‌ها دانست.

این مسئول با بیان اینکه فصل سرما به زودی شروع می‌شود، گفت: در این راستا تجهیز سه واحد سوخت‌رسانی در روستاهای امام‌زاده سادات، امام‌زاده علی و بخش سرفاریاب را داشته‌ایم.

افشین در ادامه به بازرسی از بازار سخن به میان آورد و با اشاره به اینکه تاکنون 95 بازرس افتخاری در سطح کهگیلویه جذب کرده‌ایم، عنوان داشت: تعداد واحدهای صنفی متخلف در ماه جاری نیز 16 مورد بوده است.

رئیس اداره صنعت و معدن کهگیلویه از فعال بودن پنج اتحادیه در سطح شهرستان چرام خبر داد و بر فعال بودن و پای کار آمدن آن‌ها تاکید کرد.

وی ارزان‌ترین بهای گوشت قرمز را در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان چرام دانست و خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولین تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بازار با ما همکاری لازم را به عمل آورند.

مدیر صنعت و معدن کهگیلویه اضافه کرد: قانون باید به طور کامل اجرایی شود و مبارزه با بی‌عدالتی و برقراری عدالت در ایجاد آرامش باید از طریق قانون‌مداری دنبال شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول