اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری شوشتر پاسخگو نیست

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر تعطیل است

خبرگزاری فارس: پس از کشف دو کانون هاری مثبت در روستای ملکی شهرستان شوشتر مشخص شد که ماه‌هاست که ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد تعطیل است.

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد که متولی اصلی کشتار و اتلاف حیوانات ولگرد در سطح معابر شهری است بیش از چهار ماه است که به تعطیلی کشیده شده است.

وجود سگ‌های ولگرد در سطح معابر شهری به حدی زیاد شده است که تردد این حیوانات خطرناک در معابر شهری به صورت دسته‌جمعی و گاهی گله‌های هشت تا 15 قلاده‌ای مشاهده می‌شود.

این در حالی است که بارها در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی شهر شوشتر در این باره تذکراتی داده شده است با این وجود، تاکنون شهرداری اقدامی در راستای احیای این ستاد نکرده است.

تنها پیمانکار اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر چهار ماه پیش فوت کرد و از آن هنگام تاکنون وضعیت این ستاد بلاتکلیف باقیمانده است.

در روزهای گذشته دو کانون هاری مثبت در روستای ملکی شوشتر کشف شد که خوشبختانه تاکنون ابتلای انسان به این بیماری خطرناک گزارش نشده و الاغ و گاو مبتلا به هاری معدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو روز تلاش‌ خبرنگار فارس برای کسب اطلاعات از شرایط جدید ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد از شهرداری شوشتر بی‌نتیجه ماند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول