اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر:

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر عملا تعطیل است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر گفت: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر عملا تعطیل است و این امر مشکلاتی را برای مسائل بهداشتی در شهرستان ایجاد کرده است.

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر عملا تعطیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صغری گنج ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر اظهار داشت: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان شوشتر عملا تعطیل است و در این باره هیچ اقدامی نشده است.
وی با اشاره به اینکه این مسئله جزو مصوبات همیشگی شورای سلامت شوشتر شده است، افزود: مبارزه با سگ‌های ولگرد به دلیل خطراتی که می‌تواند در سطح جامعه از نظر بهداشتی ایجاد کند اهمیت بسیار زیادی دارد و به این دلیل همیشه مورد تاکید بوده است ولی عملا در این باره اقدامی نشده است.
گنج با تاکید بر اینکه قرار بود که در این باره با پیمانکاری عقد قرارداد شود، خاطرنشان کرد: در جلسه قبل قرار بود با پیمانکاری عقد قرارداد شود ولی تا کنون اقدامی درباره اتلاف سگ‌های ولگرد که در شرایط کنونی در سطح شهر به صورت جمعی حرکت می‌کنند نشده است.
وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که وجود سگ‌های ولگرد در سطح جامعه می‌توانند ایجاد کنند، افزود: باید این سگ‌ها کشته و جسد آن‌ها نیز معدوم شود ولی در شرایط کنونی این سگ‌ها در سطح شهر آزادانه در حال تردد هستند و این امر از نظر بهداشتی نگرانی ایجاد کرده است.
گنج با تاکید بر اینکه باید با قلیان‌های موجود در سطح شهرستان شوشتر مبارزه کرد، افزود: باید با قلیان به عنوان یک مخدر زیان‌آور در سطح جامعه مبارزه کرد و در این باره نیز شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر تذکراتی داده است.
وی با گلایه از عدم تبلیغ شعارهایی برای زیان‌آور بودن قلیان در سطح شهر گفت: در جلسه قبل قرار شد که برای اطلاع رسانی به مردم درباره استفاده از قلیان شعارها و پیام‌هایی در سطح شهرستان شوشتر منتشر شود ولی چنین اتفاقی نیافتاده است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ دستورالعمل جدیدی برای عدم مبارزه با قلیان به دست شهرستان شوشتر نرسیده است، افزود: چندی پیش استفاده از قلیان در چای‌خانه و قهوه خانه توسط شورا وزیران آزاد اعلام شده است که هنوز در این باره دستورالعملی ارسال نشده است و طبق قوانین قبلی اقدام می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول