اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه آب و فاضلاب روستایی ابرکوه:

104 میلیارد ریال به پروژه آب قنات در ابرکوه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه آب و فاضلاب روستایی ابرکوه گفت: بیش از 104 میلیارد ریال به پروژه آب قنات مزرعه عرب به بخش مرکزی ابرکوه تخصیص یافت.

104 میلیارد ریال به پروژه آب قنات در ابرکوه اختصاص یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد،  مصطفی فلاح‌زاده از تخصیص 104 میلیارد ریال به پروژه انتقال آب قنات مزرعه عرب به بخش مرکزی ابرکوه خبر داد.

وی بیان داشت: پروژه انتقال آب قنات مزرعه عرب به بخش مرکزی ابرکوه با اعتباری معادل 104 میلیارد ریال که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین شده، دارای دبی طرح 40 لیتر در ثانیه است و آب آن از قنات مزرعه عرب و چاه‌های موجود در منطقه تامین می‌شود.

فلاح‌زاده عنوان کرد: این پروژه با عملیات طرح 88 کیلومتر خط انتقال، حفر دو حلقه چاه، هشت مخزن فشارشکن و سه مخزن ذخیره آب بیش از 7 هزار مشترک از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، کاهش زمان کاری چاه‌های آب شرب موجود در منطقه و تامین آب شرب سالم و بهداشتی همچنین جبران کمبود آب آشامیدنی در منطقه است.

مدیر شعبه آب و فاضلاب روستایی ابرکوه در پایان اذعان داشت: با اجرای این طرح، کیفیت آب آشامیدنی بالا رفته و در مصرف برق حدود 50 درصد صرفه‌جویی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول