اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول میراث فرهنگی لامرد خبر داد

برگزاری دوره پیشرفته گلیم‌بافی در لامرد

خبرگزاری فارس: مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد گفت: دوره پیشرفته گلیم‌بافی در بخش علامرودشت این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دوره پیشرفته گلیم‌بافی در لامرد

عبدالرضا حق شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه ویژه به هنرهایی بوده که در بخش صنایع دستی است.

وی افزود: مهم‌ترین بخش در صنایع دستی، رشته هنری گلیم‌بافی است که این رشته در چند سال اخیر در شهرستان لامرد به خوبی هنرمندان را نسبت به خود علاقمند و جذب کرده است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد در مورد برگزاری دوره پیشرفته گلیم‌بافی در بخش علامرودشت گفت: دوره پیشرفته گلیم‌بافی با حضور 15 نفر از بانوان علاقمند به این رشته که سال گذشته موفق به گذراندن دوره مقدماتی شده بودند، در روستای کهنویه بخش علامرودشت برگزار شد.

حق شناس اضافه کرد: این دوره پیشرفته زیر نظر رحیمه کریمی از اساتید هنر گلیم‌بافی از مردادماه سال جاری آغاز و امروز به کار خود پایان داد.

این مسئول با بیان اینکه تمام آزمون‌های عملی و کتبی از هنرجویان انجام شده است ادامه داد: پس از برگزاری آزمون‌های عملی و کتبی اسامی تمام هنرجویان شرکت‌کننده به منظور اخذ گواهی پایان دوره به معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ارسال شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول