اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان:

10 انبار بزرگ احتکار کالا در اصفهان پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از شناسایی و پلمب 10 انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

10 انبار بزرگ احتکار کالا در اصفهان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، میرعباس صوفی‌وند افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالا در 10انبار واقع در یکی از کارخانه‌های ریسندگی و بافندگی متروکه در یکی از محورهای خروجی شهر اصفهان این موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و تایید درستی موضوع، مأموران در هماهنگی با مقام قضایی با حضور بازرسان و کارشناسان ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تعداد این انبارها که بالغ بر 800 هزار متر مساحت داشت بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اضافه کرد: در نتیجه این بازدید، انواع لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون، ظرف‌شویی برقی، هواکش، سینمای خانگی، ماشین لباس‌شویی و فرش که احتکار شده بود، کشف شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی کارشناسان، هیچ گونه اعلام موجودی به ادارات مربوط توسط شرکت‌های مالک صورت‌نگرفته و برخی اجناس نیز فاقد هولوگرام است و خروجی انبارها متناسب با ورود و مطابق با اظهارات مسوولان انبار نبود.

صوفی‌وند با بیان اینکه اجناس احتکار شده در این انبارها توسط کارشناسان افزون بر 200 میلیارد تومان تخمین زده شده است، افزود: در این باره پرونده تشکیل و انبارها پلمب و با مسئولان نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول