اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 آبان ماه امسال صورت می‌گیرد

رقابت 4 هزار نفر در مسابقات قرآن فلاورجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: 21 آبان ماه امسال حدود چهار هزار نفر در سطح شهرستان فلاورجان در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت 4 هزار نفر در مسابقات قرآن فلاورجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ستادی این اداره با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان اظهار کرد: این دوره از مسابقات هم‌زمان با سراسر کشور با کمک جامعه قرآنی و اساتید قرآن این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه اوقاف و امور خیریه متولی اجرای برنامه‌های قرآنی در میان مردم و به ویژه جوانان است، ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی سبب کشف و شکوفایی استعداد‌های قرآنی موجود در سطح جامعه و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت حافظان و قاریان قرآن است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان تصریح کرد: 21 آبان ماه امسال حدود چهار هزار نفر در سطح شهرستان فلاورجان در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه اگر چه پیش‌بینی‌ها، حاکی از شرکت حدود چهار هزار نفر در این مسابقات است اما امیدواریم بیش از این تعداد در مسابقات قرآن شهرستان فلاورجان حضور پیدا کنند، اضافه کرد: البته مسابقات قرآن شکوفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فاضلی تاکید کرد: این دوره از مسابقات در تاریخ بیست و یکم آبان ماه امسال در امام‌زاده سید محمد قهدریجان برگزار می‌شود و تبلیغات این مسابقات از طریق پیامک و بنرهای تبلیغی انجام شده تا علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول