اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان همدان خبر داد

بازگشت حجاج همدانی تا پایان 23 آبان

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: برگشت زائران بیت‌الله‌الحرام استان همدان از 17 آبان ماه آغاز می‌شود و 23 آبان ماه بازگشت حجاج به پایان می‌رسد.

بازگشت حجاج همدانی تا پایان 23 آبان

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برگشت ‌زائران بیت‌الله‌‌الحرام از 17 آبان‌ ماه آغاز می‌شود و تا پایان 23 آبان ماه بازگشت حجاج به پایان می‌‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال جاری در موسم حج هیچ مشکلی برای زائران استان پیش نیامده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 400 نفر از زائران استان همدان در قالب 10 کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند که هیچ مشکلی برای زائران استان همدان به وجود نیامده است.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: از این تعداد زائر به تفکیک جنسیتی 55 درصد را زنان و 45 درصد را آقایان تشکیل می‌دادند.

وی در خصوص ثبت‌نام حج عمره و تمتع نیز بیان داشت: با توجه به‌ اینکه ثبت‌نامی‌های قبل هنوز اعزام نشدند در حال حاضر هیچ ثبت‌نامی برای حج عمره یا تمتع صورت نمی‌گیرد.

اسماعیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام زائران به سوریه نیز عنوان کرد: با توجه به شرایط و مشکلی که در ترکیه وجود دارد در حال حاضر هیچ اعزامی به سوریه صورت نمی‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان در پایان سخنانش گفت: سفر عتبات عالیات همچنان بدون هیچ مشکلی وجود دارد و ثبت‌نام‌ هم ادامه دارد که افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت حج و زیارت استان همدان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول