اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

رقیب اصلی ما تیم ثامن‌الحجج سبزوار است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: رقیب اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار است اما نباید از تیم مشهد و تیم‌های کرمانی نیز غافل ماند.

رقیب اصلی ما تیم ثامن‌الحجج سبزوار است

مجید رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو بازی ابتدایی خود را با دو تیم تازه‌وارد لیگ برگزار کردیم که بازی‌های سختی نبود اما از بازی سوم به بعد که با تیم اراک و تیم مس کرمان روبه‌رو شدیم، کارمان سخت شد.

وی تصریح کرد: بازی بعدی سپاهان نیز با تیم دیگری از شهر کرمان بود که به دلیل اینکه سال‌های متمادی است که در کنار هم بازی می‌کردند تیم بسیار خوبی بودند و بازی سختی را مقابل این تیم داشتیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در برابر ثامن‌الحجج مشهد افزود: این تیم نیز تیم بسیار خوبی است که سرمربی‌گری آن را نیز آقای حبیبی بر عهده داشته که از وجود چهار بازیکن اصفهانی نیز در ترکیب خود سود می‌برد و تیم آماده‌ای در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه حریف اصلی تیم ما ثامن‌الحجج سبزوار است، تاکید کرد: نباید از نماینده مشهد و دو تیم کرمان و اراک نیز غافل شد.

رحیم‌زاده گفت: در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر هندبال قرار داریم و بازی بعدی ما نیز به احتمال بسیار زیاد روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول