اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز:

تماشاگران مازندرانی در پیروزی کاله مقابل سایپا موثر بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سایپای البرز گفت: کاله مازندران از تماشاگران و والیبال‌دوستان پرشوری سود می‌برد که بسیار در کسب پیروزی و نتیجه این دیدار موثر بودند.

تماشاگران مازندرانی در پیروزی کاله مقابل سایپا موثر بودند

فرهاد نفرزاده شامگاه یکشنبه پس از شکست سه بر یک مقابل کاله مازندران در آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دو تیم بازی حساسی را پیش رو داشتند و حساسیت این دیدار از گذشته پیش‌بینی می‌شد.

وی افزود: بازی پرتحرک و سنگینی را در این شهرستان از هفته چهارم لیگ برتر والیبال شاهد بودیم که هر دو تیم بازی خوب و زیبایی را ارایه دادند و عملکرد مطلوبی را در زمین به نمایش درآوردند.

نفرزاده تصریح کرد: بازیکنان سایپا و کاله مازندران در حد انتظار ظاهر شدند و نتیجه بازی بسیار نزدیک و پایاپای بود.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز با اشاره به اینکه شناخت خوبی از کاله مازندران داشتیم، یادآور شد: به هر حال چندین بار با یکدیگر روبرو شدیم و همچنین بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه حریف خوب بازی کردند.

نفرزاده با اعلام اینکه نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال از بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانمندی برخوردار است، اذعان داشت: در پایان این دیدار سایپا نتیجه را واگذار کرد.

وی در مورد تماشاگران والیبالی آمل خاطرنشان کرد: کاله مازندران از تماشاگران و والیبال‌دوستان پرشوری سود می‌برد که بسیار در کسب پیروزی و نتیجه این دیدار موثر بودند.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول