اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 15 روز صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه «میقات نور» در موزه هنرهای معاصر اهواز

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس و آثار نقاشی دیجیتال در محل موزه هنرهای معاصر اهواز شامگاه یکشنبه افتتاح شد و به مدت 15 روز برپا خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه «میقات نور» در موزه هنرهای معاصر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نمایشگاه «میقات نور» که مقارن با ایام عید سعید غدیرخم شامگاه 14 آبان ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر هنرمندان استان در محل موزه برپا شد تلفیقی از دو نمایشگاه عکس و نقاشی دیجیتال است.

رئیس موزه هنرهای معاصر اهواز در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: آثار عکس این نمایشگاه با 44 اثر فوم در ابعاد70 در50 با عنوان «شکوه حج از دیرباز تا امروز» روایت مستند ایام با شکوه حج از دهه 40 تا سال 1385 را به تصویر می‌کشد.

انوشیروان بهرامی افزود: این آثار که توسط منوچهر یگانه دوست و رجبعلی قهرمانی عکاسی شده متعلق به موزه هنرهای معاصر فلسطین هستند.

وی همچنین گفت: آثار نقاشی دیجیتال با مضمون امام علی (ع) نیز از موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به امانت گرفته شده که شامل 40 اثر از هنرمندان معاصر از جمله ساعد مشکی، امیر عبدالحسینی، مصطفی گودرزی، احمد آقا قلیزاده، علی وزیریان، مسعود شجاعی طباطبایی و.... هستند.

در بخش دیگری از نمایشگاه یکی دیگر از عکاسان خوزستانی عکس‌های خود را به نمایش در آورده بود.

مونس خوشبخت، عکاس و گرافیست درباره عکس‌های ارائه شده‌اش گفت: آثاری که من در این نمایشگاه ارائه کردم شامل 28 قطعه عکس هستند که به مدت 10 روز در معرض عموم قرار می‌گیرند.

خوشبخت افزود: عکس‌های گرفته شده اکثرا از زندگی مردم کشور هندوستان هستند، بخشی از آن‌ها نیز تصاویر عاشورا در اهواز را شامل می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول