اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شورای شهر مشهد صورت گرفت

انتشار اوراق مشارکت برای پروژه‌های بخش خصوصی در بافت‌های فرسوده مشهد

خبرگزاری فارس: انتشار اوراق مشارکت به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های بخش خصوصی در بافت‌های فرسوده شهر مشهد از طریق شهرداری با حداکثر آرا تصویب شد.

انتشار اوراق مشارکت برای پروژه‌های بخش خصوصی در بافت‌های فرسوده مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیش از ظهر امروز در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد لایحه انتشار اوراق مشارکت ویژه بخش خصوصی مطرح شد.

متن این لایحه با قید یک فوریت در ارتباط با انتشار اوراق مشارکت به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های بخش خصوصی در بافت‌های فرسوده شهر مشهد از طریق شهرداری با حداکثر آرا تصویب شد.

در این لایحه قید شد تا شهرداری مشهد فهرست‌ پروژه‌ها را به همراه نحوه تعامل و تعهدات متقابل با بخش خصوصی به تصویب شورای اسلامی شهر برساند.

در ادامه نظریه کمیسیون برنامه و بودجه  و نظریه کمیسیون فرهنگی در ارتباط با اختصاص بودجه برای حمایت از مساجد و حسینیه‌ها و مراکز خیریه مطرح شد و اعضای شورای شهر به تبادل نظر پرداختند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: فضای خوبی در مساجد ایجاد شده که 520 مسجد شهرداری با هزینه 4 میلیارد تومان را بهسازی کرده است و کمیسیون بودجه موافقت کرده تا زمانی که مساجد برای امر بهسازی وجود دارند حسینیه‌ها در دستور کار قرار نگیرند.

طرح پیشنهادی با اختصاص بودجه به مساجد و حسینیه‌هایی که امام جماعت دارند تصویب شد.

همچنین در ادامه ایجاد پل عابر پیاده واقع در بلوار سجاد مقابل مسجد سجاد مخالفت شد و شهردار نیز ساخت این پل را ضروری ندانست.

در ادامه نامگذاری و تغییر نام برخی از اماکن عمومی سطح شهر مشهد مطرح شد که اعضای شورای شهر با اکثر این تغییر نام‌ها موافقت کردند.

در پایان به شهرداری اجازه داده شد تا برای نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران برای 5 هزار فقره تسهیلات 100 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد اقدام کند که با حداکثر آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول